Menu

Reklamace

 

Jako v každém obchodě, tak i v našem e-shopu se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Protože se snažíme nabízet pouze kvalitní zboží prvotřídní kvality, jsme připraveni vám vycházet co nejvíce vstříc i v otázkách reklamací. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

 

-         Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím nebo konečným uživatelem

-         Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

-         Pokud je zboží poškozeno dopravou, ihned při převzetí zboží od dopravce sepíše zákazník protokol o škodě a vymáhá úhradu škody na dopravci.

-         Záruční lhůta se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.

-         Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit nejlépe v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. Dále je nutné přiložit přesný popis závady.

-         Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a zkontrolovat zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné odchylky od standardu je nutné reklamovat ihned.

-         Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromně apod.

-         Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním

-         Reklamační řízení ve vztahu ke konečnému uživateli (spotřebitel) se řídí Občanským zákoníkem.

-         Reklamační řízení ve vztahu k osobám používajícím zboží pro účel podnikání se řídí Obchodním zákoníkem.

-         Zboží v reklamačním řízení nezasílejte k dodavateli na dobírku a doporučujeme pojištění jeho dopravy.

 

 

Místo reklamace

K vyřizování reklamací použijte následující kontakt:

 

Zdeňka Petriláková

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

Color I Color II Color III